در تلگرام همراه ما باشید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلwww.sajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت درمورد مدیریت کیفیت جامع

پاورپوینت درمورد مدیریت کیفیت جامع

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت درمورد مدیریت کیفیت جامع

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 53

 

 

محتویات

فهرست :

.1مقدمه
.2تعریف کیفیت و نظر دانشمندان
.3ابعاد کیفیت
.4مدیریت کیفیت
.5سیستم مدیریت کیفیت
.6مدیریت کیفیت فراگیر
.7نمونه سئوالات فصل
 
 
 

مقدمه :

مدیریت کیفیت جامع یکی از کامل ترین و کارا ترین فلسفه های مدیریتی است که به نحو شایسته ای مباحث کیفیت و رضایت مشتری را در بردارد.

در دنیای امروز که از یک سو رقابت های ملی ، منطقه ای و بین المللی بسیار شدید و تنگاتنگ و از سوی دیگر تغییرات و تحولات در تکنولوژی ، نیاز بازار و ...

بسیار سریع و پر شتاب بوده مسلما تجزیه و تحلیل, شناخت صحیح و به کارگیری مباحثی از قبیل مدیریت کیفیت جامع می تواندبسیار راه گشا و موثر باشد… 

مدیریت کیفیت جامع ساختار نظام یافته ای است که بر بهبود مستمر کلیه فعالیت های درونی یک سازمان تأکید می کند . هدف نهایی مدیریت کیفیت جامع بهبود کیفیت محصولات و خدمات ، از طریق بهبود منابع انسانی ، فرآیندها و تجهیزات موجود و به موازات آن کاهش هزینه های حوزه عملیاتی است .

 

در تعریف دیگری از مدیریت کیفیت جامع : مدیریت کیفیت جامع ، فرآیندی است که براساس آن ، مدیریت با مشارکت کارکنان ، مشتریان ، اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیت می پردازد .

تعريف كيفيت ازنظر دانشمندان

 

كيفيت راهي روشن براي شناسايي و حل مسائل به منظور بهبود عملكرد است.                                  (دمينگ)

كشف آنچه مشتري مي‌خواهد، آموزش به كاركنان براي برآورده ساختن نياز مشتري و تحويل به موقع خدمات به مشتری (كرازبي)

 

كيفيت يعني برآوردساختن نيازهاي مشتري در صد در صد موار(هوگتون)

 

كيفيت زماني حاصل مي‌شود كه مشتريان شما بازمي‌گردند اما محصولات برگشت نمي‌شوند.             (نولمان و شانون)

مديريت كيفيت جامع:

 

نگرشي كه بر مبناي آن مديريت سازمان با مشاركت تمامي كاركنان، مشتريان و تأمين‌كنندگان به بهبود مستمر كيفيت كه منجر به جلب رضايت مشتري مي‌شود، مي‌پردازد.

1 ) مديريت : مديران ارشد به طور كامل پايبند به اجرا هستند.

2 ) كيفيت : برآورده نمودن خواسته‌هاي مشتريان

3 ) جامع : هركس كه با سازمان در ارتباط است، در فرآيند بهبود مستمر درگير مي‌شود.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,900 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
TQMpersian_1857670_6199.zip3.7 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

درصورتیکه مایل به استفاده از آمارگیر و سایر ابزار های جاوااسکریپت هستید در این محل قرار دهید استفاده از کدهای پاپ آپ ممنوع می باشد تبلیغ محصول و خدماتی بجز محصول های فروشگاه خودتا در فایل سل ممنوع می باشد