در تلگرام همراه ما باشید دریافت پروژه

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

پاورپوینت درمورد ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

مشخصات فابل

عنوان: ابزارها و روش ها در مدیریت کیفیت

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 44

 

 

 

محتویات

گسترش عملکرد کیفیت
(QFD)

مفهوم گسترش عملکرد کیفیت

QFDتوانایی ها و مزایای

مقایسه فرایند طراحی سنتی و فرایند طزاحی به کمک QFD

 QFDمقایسه تخصیص منابع دو روش طراحی سنتی و طراحی به کمک

درک مشتری و خواسته های او

نمونه ای از یک نمودار علت و معلول برای درک خواسته های مشتریان

جدول ندای مشتری

سازمان دهی اطلاعات

نمونه ای از یک نمودار وابستگی بین عوامل

نمونه ای از یک نمودار درختی در مورد مشخصه های کیفی آفتاب گیر

مدل کانو

درجات رضايتمندي (مدل كانو)

خانه کیفیت

نمونه ای از یک ماتریس خانه کیفیت

مراحل ساختن یک خانه کیفیت

سيستم دانش ژرف دمينگ

 اصول چهارده گانه دمينگ

مقايسه مديريت شباني و مديريت باغباني

و . . .

 

 

 

1- مفهوم گسترش عملکرد کیفیت

امروزه سازمان هایی در عرصه  موفق تر خواهند بود که در بر آوردن نیاز ها و خواسته های مشتریان ،گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند . به تعبیر دیگر در فلسفه جدید بازار یابی یعنی مشتری گرایی،مرکز توجه ، مشتریان بوده و از دید مشتریان به مساءل نگاه میشود. این یک واقعیت انکار نا پذیر است که خواسته ها ،نیاز ها و انتظار ات مشتریان تغییر می یابد .بنا بر این ابتدا باید مشخص شود که مشتری چه می خواهد سپس در جستجو ی یا وسیله تحقق آن بر آمد .به همین دلیل ،هر روزه تکنیک  های مدیریتی جدیدی در راستای کسب مزیت های رقابتی دید گاه مشتری محوری عرضه می شوند . یکی از مهم ترین تکنیک های مدیریتی و کیفیتی  که امکان تعامل بین بخش های تولیدی و بازار یابی و فروش را فراهم آورده است،تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (QFD ) است.

در واقع QFDیک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می باشد .این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندی های  مشتریان می باشد.

این ابزار در شناسایی و تعیین آن دسته از نیازمندیهای مشتریان که موجبات پیشی رفتن سازمان نسبت به رقبا  را فراهم  می نمایند، از قدرت مانور بسیاری برخوردار است.پس از شناسایی و تعیین نیازمندی های مشتریان ،نسبت به ترجمه و لحاظ کردن آن ها در نیازمندیهای طراحی اقدام شده و در طراحی این فرایند خواسته های ذهنی مشریان به زبان مهندسی ترجمه و تبدیل  می شود.

 

 

 

 

 

 

QFDتوانایی ها و مزایای

-زمان کوتاه تر توسعه محصول

-کاهش تعداد دفعات تغییر در طر ح های مهندسی

-کاهش هزینه های اولیه معرفی محصول به بازار

-رضایت مشتریان از تامین خواسته های و نیاز ها و نیاز هایشان

-بهبود قابلیت های ساخت محصول

-ایجاد یک زبان مشترک بین واحد های مختلف سازمان

-ایجاد یک بانک اطلاعاتی برای استفاده و کاربردهای آتی

استفاده از QFD در حد اقل کردن اثرات مسایلی نظیر اختلافات در تفسیر درباره ترکیب محصول،احتیاجات فرایند یا دیگر جنبه های توسعه کمک های شایانی می نماید.در واقع QFD به عنوان یک ابزار سیستماتیک کمک می کند تا به عنوان میزان شناخت سازمان از خود و رقبای آن را ارزیابی کرد به گونه ای که سازمان بتواند زمان و مهارت های خود را بر چندین ناحیه کلیدی که باعث به وجود آمدن یک رقابت نزدیک میان او و رقبایش شده یا خواهد شد ،متمرکز کند.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
QFDpersian_1857746_5127.zip1.1 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا