در تلگرام همراه ما باشید با اطمینان خرید کنید

اطلاعیه فروشگاه

در هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود مراحل پرداخت را تا آخر و دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید.در صورتی که نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و مجددا اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.راه های اربتاطی با ما شماره 09160593559یا ایمیلsajjad.behmard001@gmail.com با تشکر

پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی

پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 53

 

 

 

محتویات

فهرست
1.تعریف
2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی
3مرکزهزینه،سود،سرمایه
4قیمت گذاری انتقالات داخلی وتصمیم گیری
5.رویکرد ارمزلنت
6.موارد اهمیت قیمت گذاری انتقال داخلی
7.اهداف قیمت گذاری انتقالی
8اهداف بین المللی قیمت گذاری انتقالی
9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی
10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها
11.روش هایقیمت گذاری انتقالی
12.مشکلات تعیین قیمت مبتنی بر بازار
13.قیمت گذاری دو مرحله ای

14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قیمت گذاری
15.نحوه گزینش روش صحیح قیمت گذاری انتقالی

16.اداره امورقیمت های انتقالی
17جنبه های بین المللی قیمت گذاری انتقالی

18استاندارد ارمزلنت
20.روش قیمت مقایسه ای

21.روش فروش مجدد
22روش بعلاوه قیمت تمام شده

23.قراردادهای قیمت گذاری توافقی

 

 

 

 

 

 

قسمتی از پاورپوینت

تعریف

انتقال کالا وخدمات بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی بزرگ که به شکل غیرمتمرکز اداره می شود،از دیدگاه حسابداری  نوعی رویداد یا مبادله محسوب می گردد که باید در سوابق ومدارک حسابداری  انعکاس یابد.ارزشی را که به این گونه مبادلات ورویدادها تخصیص می یابد،اصطلاحا قیمت انتقالی می نامند وبه فرایند تخصیص ارزش،اصطلاحا  قیمت گذاری انتقالات داخلی بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی گفته می شود.

—قیمت گذاری انتقالی عبارت است از تعیین قیمت مبادله ای  برای یک محصول یا خدمت در مواقعی که واحدهای تجاری اقدام به مبادله در داخل یک شرکت می نمایند. این محصول می تواند محصول نهایی فروخته شده به مشتریان خارج از شرکت یا محصولات واسطه ای باشد.قیمت گذاری انتقالی نه تنها مستقیما هدف های استراتژیک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه مستلزم ایجاد هماهنگی در میان وظایف بازاریابی، تولید و مالی نیز هست. قیمت گذاری انتقالی تصمیم گیری درباره برون سپاری تامین مواد و قطعات، برنامه ریزی مالیاتی و بازاریابی محصولات واسطه ای و نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.
—
 
 
 
 
—سازمان های غیر متمرکز و تمرکز زدایی
—
—

دراغلب سازمان ها وموسسات کوچک تصمیمات مهم عموما توسط یک نفرکه در راس سازمان یا موسسه قرار دارد،اتخاذ می شود.اما همین که سازمان بزرگ شد و توسعه یافت،تصمیم گیری در تمامی زمینه ها تنها توسط یک شخص منحصر به فرد غالبا دشواروحتی گاه غیر ممکن می شود.

راه حل:تفویض اختیار

 

 همراه با تفویض اختیارموضوع مسئولیت مطرح می شود.

  بدین معنا که مدیران تصمیم گیرنده در قبال تصمیماتی که اتخاذ می کنند،مسئول وجوابگو هستند.

اختیارات تصمیم گیری باید با مسئولیت های خواسته شده،متناسب باشد.

و . .  .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file123_1906580_7285.zip2.8 MB





دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

آمارگیر وبلاگ

وضعیت آب و هوا

هدایت به بالای صفحه

ساعت و تاريخ

الکسا